duminică, 1 noiembrie 2009

Remember...you must..!


Cand viata nu-ti este usoara, aminteste-ti mereu... trebuie:

...Sa stii, in inima ta:
-ca exista oameni care nu te uita niciodata;
-ca mereu intalnesti un curcubeu, dupa o furtuna

...Sa sarbatoresti lucrurile minunate care dainuie in tine..

Si cand soseste dimineata:
..Sa stii c-o poti lua din nou de la inceput.
..Sa crezi ca ingerul tau pazitor este o realitate.
..Sa-ti faci timp pentru a aprecia viata , timp pentru a impartasi frumusetea ta spirutuala.
...Sa vezi prezentul ca un dar, iar viitorul tau ca un dar si mai mare.
...Sa adaugi o pagina aurita la jurnalul tau si sa schimbi in viata, (inca de azi ) dorinta ta de fericire vesnica.

Si sa continui sa semeni mereu cu semintele viselor tale, pentru ca daca continui sa crezi in ele, visele tale nu vor intarzia sa infloreasca in tine.

2 comentarii:

  1. Pentru ca necazurile vin peste noi mai puternic decat ne asteptam si din cauza ca nu putem face fata incepem sa intram in depresii, sau cel putin sa fim descurajati de noi insine sau de cei din jurul nostru.

    Din cauza aceasta, este nevoie de multa dragoste din partea noastra pentru a ajuta pe cei de langa noi care trec prin astfel de situatii. Ma uit in viata mea si pot vedea cu mare bucurie ca de foarte multe ori cand eram descurajat de mine insumi, cand eram foarte deprimat de lucrurile care mi se intampla, Dumnezeu imi dadea cuvinte incurajatoare si pline de dragoste si afectiune prin parintii mei, prin anumiti prieteni, sau chiar si „accidental” prin oameni pe care nu i-am cunoscut. Ei au fost si continua sa fie o binecuvantare pentru mine.

    De ce sa nu fiu si eu o binecuvantare pentru cei din jurul meu?

    Superb articolul! Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. ..ai dreptate...multumesc pentru cuvintele tale..chiar am o perioada cum ai descris tu mai sus..Domnul sa te binecuvanteze si pe tine!

    RăspundețiȘtergere