luni, 30 noiembrie 2009

Gratierea


“…cine vrea, sa ia apa vietii fara plata!”
Apocalipsa 22.17



Cu ani in urma , un tanar din America si-a pierdut stapanirea de sine la jocul de carti , a scos pistolul si l-a impuscat pe adversarul sau. A fost arestat si condamnat la moarte. Dar deoarece a dus o viata cinstita pana atunci, multi prieteni si rude au intervenit pentru el.
La scurt timp l-a vizitat un domn in varsta. Dar cand a intrat in celula, detinutul a observat ca vizitatorul purta hainele unui preot . “Iesiti!” a fost eactia lui. “Nu vreau sa va vad. Au fost déjà sapte preoti aici! Am avut suficienta religie acasa.”
“Asteapta o clipa tinere”, spuse vizitatorul. “Am o veste buna pentru tine.” Desi vizitatorul a staruit , detinutul a refuzat sa-l asculte si i-a cerut sa paraseasca celula.
Cateva minute mai tarziu a venit gardianul la usa celulei. “Ei , prietene” , spuse acesta, “am vazut ca ai fost vizitat de guvernator.”
-“Ce!? Vreti sa spuneti ca acel barbat, care arata ca un preot, a fost guvernatorul?”
-“El a fost”, a raspuns gardianul, si avea gratierea ta in geanta lui; dar tu nu ai vrut sa-l asculti!”
Ne putem inchipui groaza tanarului. Dar era prea tarziu!

“De cate ori am vrut sa strang pe fiii tai, cum isi strange gaina puii sub aripi, si n-ati vrut!”
Luca 13.34


Tanarul detinut a ramas inmarmurit in fata gardianului. “Dati-mi ceva de scris si hartie”, l-a rugat acesta pe guardian. Apoi s-a pus la masa si a scris o scrisoare de scuza catre guvernator.
Guvernatorul a citit scrisoarea , a intors-o si a scris pe verso: “Acest caz nu mai prezinta interes.” Cand s-a apropiat ziua in care urma sa fie executat, a fost intrebat daca mai are ceva de spus inainte de a muri. “Da”, a raspuns, “spuneti tuturor oamenilor de pretutindeni ca nu mor pentru fapta mea. Nu mor pentru omorul meu, pentru ca as fi putut trai. Spuneti-le tuturor ca mor, pentru ca am respins gratierea guvernatorului.”
Pe tine te asteapta o gratiere mult mai mare decat a guvernatorului: gratierea lui Dumnezeu pe baza mortii lui Isus Hristos. Astazi, Domnul Isus Hristos doreste sa fie Salvatorul tau. Maine s-ar putea sa fie Judecatorul tau. Sfanta Scriptura spunde despre El ca este “Mielul lui Dumnezeu, care ridica pacatele lumii” (Ioan 1.29). Acum si astazi, El este Salvatorul. In ultima carte a Bibliei, acelasi Miel este prezentat ca Judecatorul pamantului.

2 comentarii: