sâmbătă, 31 octombrie 2009

You are my sunshine..:x


Fiecare persoana isi petrece timpul intr-un anumit mediu…unii mai mult la scoala , altii la facultate…apoi mai sunt cei care lucreaza..si evident..in functie de pasiuni..fiecare activeaza in diferite domenii..

...partea interesanta cand intrii intr-o “alta lume”..[mai ales daca e vorba despre “inalta societate” a tarii noastre ]…este ca trebuie sa cunosti cat mai multi oameni…-si gasesti din plin de toate tipurile-…

...la facultate am cunoscut colegi “de treaba”..cu care doresc sa pastrez legatura…dar si mai ciudati..sau infumurati…
..in lumea putin mai inaccesibila a celor din spatele sticlei..am cunoscut mai multe genuri de persoane ; pe care nu imi doresc sa le am in preajma..si inca o data m-am convins cat de adevarata este zicala “Interesul isi poarta fesul”…dar nu a fost nimic surprinzator..

..adesea…primesti “goluri” chiar de la coechipierii tai…->..in timp ce tu incerci sa le pastrezi un loc in terenul tau…ei iti demonstreaza ca de fapt , sunt adversarii tai …
…intr-o lume atat de blazata…ma intreb cum ar fi supravietuit Eminescu…si ce efect ar mai avea comediile lui Caragiale..;))..-.cu siguranta cel din urma ar fi facut o caracterizare destul de captivanta…

…deci..:D..din aceste experiente placute..sau mai putin placute…ar trebui sa invatam ceva..
..cu fiecare ocazie cand cunosc oameni care isi urmaresc doar interesul…cu care nu prea ai ce sa discuti..sau care sunt prea mandri ca sa le poti sugera ceva…care cred ca parerea lor e cea mai buna si singura care conteaza…si tot ce se mai incadreaza in aceste categorii..-> invat sa ii apreciez mai mult pe cei la care tin..si inteleg mai bine cat sunt de speciali..:)

…intr-un peisaj din ce in ce mai blurat..in care decorul este pastelat doar de culori neutre..doar tu imi faci zilele mai stralucitoare…tu esti raza de soare care imi aduce in suflet mai multe culori decat are un curcubeu..tu dai nuanta zambetului meu si ma faci sa ma simt ca o floare deosebita atunci cand ma saruti…sunt fericita pentru ca faci parte din viata mea si Ii multumesc lui Dumnezeu pentru tine…TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu